Jodå såatte...

Måndagen är snart över och det är väl skönt.
Lilla magen och bebis är belåtna.
Idag blev det riktig husmanskost här hemma, dvs stuvade makaroner och falukorv.

Nu sitter man i sin favoritfåtölj och mysdressen är pådragen.
 Den dagliga duschen är gjort och jag inväntar Biggest Looser,
och sen inväntar jag sängen.

Ska nog börja 7 imorgon, har så sjukt mkt att göra att jag
knappt hunnit sätta mig in i den nya webshoppen som jag ska sköta eller
 svarat på alla mejl. Och ovanpå det så ska man svara på samtal och hjälpa till med annat.
Men det är bara att ta ett djupt andetag och sen får det
ta den tiden det tar. Men ganska skönt att sitta en timme ensam och
verkligen få saker och ting gjorda.

Igår målade vi våran tråkiga byrå vi har i hallen.
Hatar egentligen hela serien Malm, men den byrån har
fått hänga kvar. Vi måste ha underkläder någonstans.
Och just nu är inte en ny byrå på prioritetslistan.
Vi valde att måla om den lite istället.
Det blev ascoolt!


Bjuder på en liten glimt av byrån så ni kan ana färgen!

Nej nu ska jag hoppa på sambon och överrösa honom med pussar!!



Kommentarer
Postat av: Legenden

E de den vita byrån ni målar om?

Jävligt cool färg, kommer bli skitbra!

2010-10-04 @ 21:05:52
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0