Jobb-IKEA-Köttbullar-Impulsköp

Hej på er!
Idag har varit en strålande dag!
Jag har skrattat mycket och upptäckte mig själv med att jag gick
runder och vissla på jobb, hmm ?!

Efter jobb stack vi till IKEA i Helsingborg. Vi började med att
äta middag och för min del blev det köttbullar och mos
för ynka 16 kronor!
Vi skulle dit för att inhandla småting så som ljus, en ram och badrumsvåg.
Sluta med att vi baxa in en fåtölj i lilla Heinze.
Jag har önskat mig en annan fötölj, en mysigare med armstöd.
En mysig amningsfåtölj!
Så vi handla en, som jag premiärsitter nu =)
Flytta om lite i storarummet också, eller sköt soffan lite mer centrerat i rummet och satte
fåtöljen på andra sidan soffan istället. Brevid fönstret så man får
dagsljus när man läser och värme från elementet =)
När Axel kommer måste vi möbler om i storarummet och sovrummet
för att göra plats till spjälsäng och skötbod.
Så detta blir bra tills dess!




Sen ville ja ha en ny kudde, en sån skön som H har, men just den
Gosa Bekväm hade de inte kvar, utan fick
tag i en liknande som heter Gosa Hassel.
Kommer hem och ser en kudde längst in i garderoben,
och vad ligger där för en kudde om
inte Gosa Hassel, gaah!
Men de har ju tre månaders Öppet köp!



Nu är jag så trött så trött så trött!
Vi ska lägga oss i sängen och kolla på
Life avsnitt som vi har missat!
Imorgon är det fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0