Coolt...

Visste ni att vår Bio Maxim här i Landskrona är SVERIGES NÄST ÄLDSTA!
Jag har alltid stöttat bion i stan.
Går filmen i Landskorna så ser jag den här.
Jag kan inte förstå hur man inte kan göra det?
Man cyklar ner och cyklar hem.
Mysig gammal salong!
Tänk förr när man fick sitta i balkongerna ovanför och se filmen!
Bioduken är lika stor som i Hbg, Dolby Digital Ljudet är detsamma.
Okej, godisutbudet är kanske inte detsamma.
Men sen har man Videomix 3min bort.
Men visst vill man köra till hbg och trängas
i en fullsmockad svettig trång bio i Helsingborg så vill man!

  


Kommentarer
Postat av: Veronica

Trög jag är, man ser ju där uppe på din hemsida hur långt gången du är :) Kram

2010-10-28 @ 10:08:04
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för din kommentar Malin. Det är alltid trevligt att det finns någon som tycker som jag. Man tycker ju att det här

med vänner som har olika kön borde vara ganska accepterat i dagens läge men tydligen inte. För mig är det lite skrämmande... Denna killen har dessutom varit tillsammans med samma tjej i flera år, mycket tragiskt att det fortfarande är på dagisnivå.



Jag önskar dig en mycket trevlig helg ;) njut rejält och vårda magen och axel ;)

2010-10-29 @ 03:23:58
URL: http://sandyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0