Aldrig i Livet...

Visst har man saker som man absolut inte klarar av?
Det behöver inte vara stora saker, utan skitsaker
men man klarar helt enkelt inte av dem!
Jag har några sådana. Tänke avslöja ett för er idag.
Det är tumring, manlig tumring...
Alltså det finns inget värre än tumringar...
eller jo det gör det ju, men det tänkte jag inte ta upp nu.

Alltså det spelar ingen roll hur snygg eller hur jävla
 underbar denna kille är, har han tumring så hade
 jag vänt på klacken med omedelbar verkan!! Blä!!



Nu ska jag ägna mig åt Idol igen, men jag var bara tvungen att slänga
in ett litet big no no inlägg.
Sen har snällaste Jim på jobb fixat så jag har senaste
Photoshop, Indesign och Illustrator, hihi så jag var tvungen
att snicka ihop en ful tumringsbild för att de så att programmen funka =)

Kramis!


Kommentarer
Postat av: anna

åh jag håller med dig. SÅ JÄVLA FULT :)

2010-10-16 @ 12:20:20
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0