101020

Oj, här var det klasst uppdaterat. Så blir det ju ibland.
Har inte ens haft igång min dator, och det är ganska så skönt det med!
Allt är toppen med mig, jag mår så bra så bra!

Fiskgratängen är i ugnen, idag gör vi det lätt för oss!
Sen blir det en snabb sväng till Centrum Dryg som vi brukar kalla det.
Där är så så segt, men om man inte vill gå utomhus idag och inte hinner till innan sex, så
får det faktiskt duga idag!

Imorgon skall jag leka med Hanna från min gamla klass.
Hon kommer till Landskrona!
På fredag sticker jag och Bästa Gross till Ullared, wiihoo!
Vi har så kul när vi åker dit!
Får se om vi fyndar ngt fint denna gången!
Sist var mina bästa fynd en väska från märket Saddler som de säljer på MQ.
Prislappen från MQ var kvar och kostade 799:-, Ullareds pris var 89:- Sjuukt billigt.
Sen handlade jag Höganäs koppar och skålar och Fiskars knivar som julklappar.

Denna gången vill ja se Ola-Conny lasta upp bröd, sist såg vi Morgan!

Totalt meningslöst inlägg, I know, men jag kände att jag ville skriva ändå!
Nu blir det duschen sen fisken sen iväg och handla.

Kram//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0