101010

söndag, en dimmig söndag. Jag har inte bloggat på längre.
Förlåt.
Men det har varit fullt upp tycker jag.
Då orkar jag inte starta datorn.
Helgen har varit precis som de brukar, ljuvliga!
Jag har spendert helgen tillsammans med Han
jag älskar allra allra mest. Vi har så kul ihop! Skratta är viktigt!
Vi ska snart iväg på en liten tripp.
Två timmars bildfärd för att komma mot vårt mål.

Igår var vi och bowla med familjen. Riktigt trevligt var det.
Jag minns inte när jag bowla sist.
Var nog en 5 år sedan, det märktes, men sist kom jag inte iallafall ;)

Sen åt vi på Maddes. Riktigt god mat!
Jag åt fetaostfylld fläskfilé med potatisgratäng och höstens primörer och en öl till det.

Sen stack vi hem till oss och drack kaffe/whiskey/öl/cider/drink...men inte jag,
jag fick hålla mig till bubbelvatten...buhu!
Vi spelade spel också, ett mycket roligt sådant!



Jag fick dessutom "äran" att vara chaufför.
 Och eftersom vi var 7 styckna fick jag köra dubbelt åt alla håll och kanter...






Thomas lär mamma sina trick!


YES! Strike!



Tack Mamma och Thomas för en bra käll, ni är bäst!

PS! Nu tycker jag att man mest ser fet ut...den där riktiga gravidmagen har fortfarande
inte riktigt tagit form. Många som inte vet att man är gravid undrar nog:
"har hon blivit lite småtjock eller e hon gravid"
haha undra på ni bara!

Imorgon är det dax för det efterlängtade ultraljudet.
Jag är nervös...håll era tummar för att bebis mår bra!,
att hjärtat slår som det ska och att vår
barnmorska ser det hon vill se och inga krusiduller...
Är det en pojke eller flicka tro?

Nej dax att våra kroppar i bilen, hej så länge!

/M


Kommentarer
Postat av: anna

Malin, du är hur fin som helst med din lilla mage.

Ni ser ut att ha haft en toppen kväll.

Och ni o era små tripps, ni åker aldrig en halvtimmer härifrån utan flera timmar :) hoppas ni får en trevlig dag.

2010-10-10 @ 12:31:32
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0