XXXLutz...




Ingen kan väl undgå att den stora möbeljätten XXXLutz öppnar i Malmö denna veckan?
I IKEAs gamla byggnad, dessutom. Man har i dagarna också fått en drös reklam och erbjudanden.
Mig personligen har de inte något som lockar av det jag har sett hittills.
Men jag ska ändå åka dit och kolla en dag, dels för att min fina vän Hanna jobbar som Visual Merchandiser där!
Men jag fick verkligen KRAMP i magen när jag gick in på deras hemsida. Har ni inte gjort det så gör det och glöm för guds skull inte att sätta på volymen på datorn!! 

                                                                   http://xxxlutz.se
Efter jag såg den kan jag inte ta företaget på allvar, ja e ledsen men så är det!!

Det som är kul är att XXXLutz kom in i våran monter på Formexmässan och var intresserade av våra barnmöbler.
Så på onsdag ska vi ha vattenkammat hår och nystrykna skjortor på jobb för då kommer det väldigt högt uppsatta personer från Lutz, österrikare dessutom. De skall kolla in vårt showroom och diskutera för eventuella affärer i framtiden. Det är kul och då snackar vi volymer!!

Dagen idag har för övrigt varit super! Dagen har svischat förbi och det är kul. Tog mig ett gravid-träningspass direkt när jag kom hem. Nu har vi precis ätit och jag har precis duschat också, dvs helklar för en kväll i soffan!

Veckan är som vanligt fullbokad med diverse saker efter jobb. Det är kul.
På gott och ont...

På återseende!
//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0