Vecka 23 och lite till...

Gårdagen var perfekt. Full shopping och fint väder!
Vi avsluta vår shoppingdag med god mat på Lill Torg.
Rulla hem med 17:08 tåget, då var jag trött! Tog 10:22 tåget dit...

Men jag fick med mig massa hem. Till mig, till H, till Pappa, till Gross 
och första plagget till vår lilla bebis =)
Det blev den klassika randiga serien från Polarn O Pyret!
Tänk att de är lika populär nu som när de kom 1976!



Igår gick jag dessutom in i vecka 23 och googla "gravid vecka 23"
och får då upp denna bild.


En liten kille som heter Albin som föddes i vecka 23...
GUD! Tänk att de små liven i vecka 23 ser ut
som riktiga små bebisar, fast i miniatyr storlek.
Tänk att lille Axel är så "stor" redan!
50% av bebisar som föds så tidigt klara sig, och lille
Albin var en av dem, bra jobbat Albin!!

Nej nu ska vi ut och ta en sväng med bilen, sen blir det
mys i sängen till ännu ett Greýs avsnitt!

Idag är det ju dessutom Fars Dag!
Grattis Pappa!
Han bjöd oss på god söndagsstek, mums!

Ha en fortsätt bra söndag!





Kommentarer
Postat av: Veronica

Bobyn från polarn och pyret är skit söt, har med köpt en sådan=) i svart. Jätte fin och söt =) Man kan knappt hålla fingrarna i styr, jag har handlat en del kläder och skall handla en säng snart med... eller efter ultraljudet skall vi kolla barnvagn och barnsäng. Vi har redan sett ut en barnvagn vi vill ev ha, så det återstår att se.



Låter sin din helg varit bättre än min,var hemma sjuk från jobb i fredags och har varit halvt krasslig. Men men nu vänder det väll. Ses imorgon. kramis

2010-11-15 @ 09:35:24
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: EDEN

Hej Du!

Redan vecka 23, som det går undan! Är det en påg du bär på eller du bara valde det mörkblå att visa för att vilseleda :)?

Kuligt att se lite festbilder. Fin du är! Ja som du verkar ha festat. Det lär bli stopp på det vill jag lova :). Men det är det sista man vill efter man fått barn. Då fattar man inte hur man nånsin kunnat tycka det var skoj :).

Jag var osså extremt berusad en gång med Aston i magen, ja innan jag visste det så klart. Men han är fullkomligt normal....:).

Ta hand om dig. Kram/ Jennifer

2010-11-15 @ 21:28:09
Postat av: EDEN

Hej!



GRATTIS till pågen!! Nä det har jag missat/inte fattat! Så roligt. Pojkar är bäst hihi (lättare att tröka rent efter bajsblöja). O jag som trodde det var en tös. Haha snacka om att inte ha den blekaste.

Mår du fortfarande lika bra?



Axel är ju jättefint! Det är ju barnet som gör namnet inte tvärtom. Så när han väl tittar ut så ser han nog precis ut som det ni vill han ska heta. Förresten se rju alla nyfödda nästan likadana ut...:).



Vi har problem med namn här vill jag lova. Inte bestämt oss alls :(. Får googla fram nåt skoj hihi.

Ha det bra vännen/ Jennifer

2010-11-17 @ 06:22:10
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0