Vad blir det för mat?



Idag kockade vi (läs Håkan) ihop en smarrig och lätt fredagsmat!
Den innehöll
Rödlök
Färsk Sparris
Bacon
Matlagningsgrädde
Salt
Peppar
Bandspagetti

Vill man lyxa till det så kan man hälla i vitt vin
och sen servera med färsk spenatpasta



Till maten dracks det sojamjölk.
Kanske fått crawings på det för
jävlar vad jag suktat efter det i veckan!!
Sjukt gott!!
Givetvis har vi inte haft bil i veckan och jag har
inte orkat ta mig någonstans för att inhandla den.
Jag kan rekommendera Coops egna för ynka 13:-
Lika god som dem för 22:-

Nu skall jag hoppa in i duschen för att sedan släpa ut täcket
i soffan och kolla idol och snaska på fredagsgottet!!

Ha en trevlig helg mina vänner!

Ps! Vi hoppas på fint väder imorgon då jag skall shoppa i Malmö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0