Torsdag 11/11-2010

Då var det fredag imorgon, jesus vad tiden går fort. det var nyss måndag och man var lite halvbitter för det.
Men nu e det tamejfan helg igen =)
Helgen kommer bli fin, jag ser fram emot lördagen, så skall ja ta tåget till Malmö för att ha en heldag med en vän jag inte träffat på länge och dessutom shoppa!

Idag efter maten gick jag och E neråt en sväng på stan, sen hem till henne och då var hon så snäll så att vi fick låna Greys boxen som kom idag!! Där var tom plasten kvar på. TACK KOMPIS!
Jag ÄLSKAR Greys, den bästaste av ALLA serier någonsin. Jag har inte sett några avsnitt på tvn alls, så jag ska verkligen njuta =)



Igår började vi kolla på den nya serien The Walking Dead som alla pratat om. Zoombies e väl inte min grej, men jag skall ge serien några avsnitt till. Det är så fint när man fastnar för en serie och man bara ser avsnitt efter avsnitt! Nu får man ju snällt vänta länge på True Blood, den serien går annars varm här hemma!

Isch vad det blåser ute, tur man bor inomhus!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0