Stoora goa magen!

Ibland är det bra att ha en rund mage =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hihi! Bästa bordet :)!

Javisst en liten säng :). IKEAS Gulliver, 799 eller nåt. Man tar av ena sidan o sen höjer man bara liggdelen. Går utmärkt att måla den har jag hört :). Måla måla hihi!

Ja jag vet, måste vila. Galet enrgisk och "måste fixa"-crazy just nu.

Hoppas du mår bra! Take care/ Jennifer

2010-12-01 @ 20:14:50
URL: http://minlillavisa.blogspot.com
Postat av: Veronica

Nej jag har inte börjat känna sparkar än, tror de är invididuellt. Tar lite tid att sparka så jag känner det genom allt mitt fet:) nej men jag läste att det skulle dröja någon vecka till:( när man är först föderska. Ni har tur som känner de tidigt :) När är du beräknad att födda?



kramkram

2010-12-02 @ 08:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0