Rinnande öga...

Jag håller på att få spel!!
Under ca 1 månads tid har mitt vänster öga runnit konstant.
Jag går runder med en bit papper hela tiden för att hela tiden torka.
Skitstörigt och mascaran försvinner. Och  hur jobbigt är det inte att se suddigt med ena öga hela tiden?!
Googla och det verkar som om ögats "stupränna" inte fungerar som den ska.
Tårarna som hela tiden produceras varje gång man blinkar har ingen stans att ta vägen vilket resluterar till att mitt öga svämmar över. Jag får helt enkelt ringa en ögonläkare, för man kan gå in med en liten tunn silvertråd i tårkanalen...och det måste jag för jag kan inte ha det så här längre.
Känner mig som en kärring som helta tiden måste torka mitt öga.

Nu ska jag möta upp H, vi ska ta med lunch från Haralds, bäst att "bonna" ordentligt så man inte blir för full ikväll ;)

Sen blir det duschen, nagellacksmålning och piff sen drar jag och Trollan vidare mot 40B


Kommentarer
Postat av: anna

40 b is the place! TACK för igår, ni är helt underbara.

2010-11-28 @ 20:19:33
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0