Revbensspjäll...

Nyss hemkommen från en god middag.
Farmor bjöd på revbenspjäll, sviskon, kokta äpplen, potatis, sallad sås och gelé.
 ÅH VAD GOTT!
Tror lillkillen i magen också gillade det för jäklar vad han sparkar just nu!
Varenda gång jag känner honom är ren och skär
 lycka!
Men jag oroar mig ständigt, varje dag, om något skulle vara fel på bebis...
Det är väl typsikt blivande-mamma-dumma-tankar...jobbigt är det!

Ljusslingan är tänd på balkongen, det har du gjort bra H!
Snart skall vi krypa ner i sängen och mysa och titta
på det sista avsnittet på Greys boxen.
Imorgon får vi nog en annan box :D

Imorgon blir det dessutom date med Jenny
Torsdag Fredag har jag inget planerat.
Eller jag har planerat att inte gör något mer än komma
hem och mysa här hemma.
Är sugen på att traska in till Påulande Design, får
se om Emma har tid kanske?

På lördag vankas det dessutom 26 års fest för Gross!
Det skall bli hur kul som helst.
Hon ska bjuda ut tio tjejer på middag i Helsingborg sen
blir det förfest hos henne innan utgång.
Hmm jag får väl sitta och dricka julmust.
Sen har jag fått dispans, dvs jag får lov att gå hem
när det andra börjar bli runda och goda och ska ut och dansa.
Då är väl jag lagom trött ;)


Gross och Mala sommaren 2008!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Jag har alltid tid så hojta till när du vill att vi ska gå ner o spana in butiken

2010-11-23 @ 21:10:35
Postat av: Veronica

Klart man får äta, min chef kom in och berättade att hon gått upp 30 kg.. och hade svårt för att bli av med dom i efterhand. Hm.. jag har gått upp mycket innan och nu ser jag ut som en tjock bulle. Usch fasar för att bli fetare än fetast:(



Kramis

2010-11-24 @ 12:38:17
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0