Måndag igen...

Jaha då var måndagen redan här, men vad gör det när man älskar sitt jobb?
Jag älskar helgerna ännu mer och denna helgen har varit mysigare än mysigast!!
Bara vi två och det är underbart.
Skrattat så tårarna sprutat! Möblering har vi hinnit med.
Svedala outlet och lite andra shoppingstråk och jag har
äntligen hittat en "gravidjacka" som jagkan växa i.
Hitta en fin på JC 1000:- tack!
Några avsnitt Greys i sängen har det också hinnits med.
Och när jag skriver några så kan vi nog snacka en 10st,
så snart får vi lämna tillbaka boxen till Emma.
Men då ska hon snart  "skeppa över den andra boxen" som
H så snällt berätta för henne ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Legenden

Jag skeppar mer än gärna över den andra till er:)

Vi ses om några timmar!

2010-11-22 @ 14:08:16
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Hannis

Hannis saknar mallan!

2010-11-22 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0