Lördag...

Hejsan!

Det var ett tag sedan, men så blir det! Veckan är snart förbi.
I torsdags var jag äntligen hos frissan och det var inte en dag för tidigt!
Snarare några veckor för sent! Vi ljusa upp det och klippte lugg.
Jag behöve någon förändring, och med lugg blir det ju en förändring.
Jag blev nöjd, men ska bara vänja mig lite först!



Igår var det fredag och dagen på jobb gick fort fort fort!
Tog en snabbis inom matbutiken efter jobb för att handla det sista
för att få till en toppen fredagkväll!
Det blev räkpill, sallad och bröd.
Det vita vinet hade ju varit gott men väntar man på
något gott får man ju snällt avstå från vissa saker.

När vi ändå är inne på bebissnacket så är det dessutom
lördag och det innebär att vi går in i vecka 22!!
Bjuder på en färsk magbild sen i morse.


Ni får bortse från min underliga min, och mina ubersexiga mysbrallor!
Bh:n har jag fått av Emma och den sitter perfekt!
Ser ni att den lilla randen under naveln börjar komma?
Det upptäckte jag först när jag granskade kortet.


Idag fick vi dessutom en liten bebispresent från Bror & Jenny, Tack!!



På tal om något helt annat så tog min yngsta broder körkort i torsdags
 GRATTIS!!
Så idag körde vi mot Malmöhållet för att spana i lite butiker.
Och dagen till ära fick han ju köra vår vän Heinze ;)
En ny mössa till mig fick följa med hem

Nu ligger sambon och halvsover på soffan...känner jag efter
så kanske jag ska göra detsamma!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Din mage är så fin o på tal om fin så blev din nya frissa super fin! du klär jätte bra i lugg:)

2010-11-06 @ 16:17:55
URL: http://Lillalarven.blogg.sr
Postat av: EDEN

Hej söta du!

Du blev väldigt fin i lugg o ny friss!!! O bugen växer ser jag :). Så fin! Måste än en gång såga; Jesus vilka tuttar du har hihi. O tänk att de blir ungefär dubbelt/ibland trippelt så stora när mjölken rinner till :). Håller med dig om barnvagnsskyltarna, ingen höjdare!

Trevlig kväll/ Jennifer

2010-11-06 @ 20:25:22
Postat av: Veronica

Ja nu jäklar syns det rejält :P Det sägs att magen är lugn fram till typ vecka 19 sen jäklar blir man bara större och större. Jag fasar som redan gått upp massa utan att se gravid ut. Någon gravid mage har jag inte fått, men har läst att det börjar ta sig runt vecka 18 och framåt.. så vi får se. Dock vet ingen på jobbet något och jag håller de fortfarande hemligt..



kramkram

2010-11-08 @ 11:11:22
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0