Grönt är skönt!

Har kommit underfund med att jag är väldigt förtjust i färgen grönt.
Man kan nog säga att det är min favoritfärg.
Den gör mig glad.
Idag har jag ändrat om lite här hemma,
 bytat plats på sakerna i fönsterkarmarna, i stringhyllan och
flyttat runder en lampa.
Plötsligt blev jag sugen på att samla lite gröna saker som
finns i hemmet och fotografera det.
Knäppt?! Ja!!


Kan ju alltid skylla min knäppa idé på graviditeten.
Och med tanka på den så måste ju jag dela med mig
att jag nu kan känna det lilla livet i magen =)
Han brukar sparka för fullt!
Tänk att han är där inne...så nära men ändå så längt bort!
4 mån och 11 dagar till ska han bo i min mage.
Vi spelar en melodi för bebis varje kväll innan vi somnar och
varje gång får vi sparkar som svar.
Så mysigt!!
Och igår var första gången H kände en spark i sin hand!

H är hos en vän och käkar och kollar fotboll.
Jag tar tillfället i akt att bjuda bort mig själv.
Blir snart hämtad och ska få äta god middag!!

Ikväll blir det dessutom S&TC 2 i sängen.
Blev aldrig av att vi såg den i fredags...för trött efter Idol.

I helgen har vi dessutom kollat på filmen
"Maria Larssons eviga ögonblick"



En mycket bra film som berörde mig och som vanligt
resulterade det i att jag låg kvar i sängen
efter och grät och tänke på filmen.

Nu är snart taxin här så det är bäst
att jag gör mig redo!
Ha en underbar söndagskväll mina fina vänner!


Kommentarer
Postat av: Legenden

JAg älskar oxå grönt, fint e de därför blir de nu en grön fondvägg i vardagsrummet:)

2010-11-07 @ 19:24:12
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: anna

jag älskar LILA! skulle kommentera bilden i andra inläggwt med magen (men det gick inte så jag kommenterar här), så fin är du! :)

2010-11-07 @ 22:01:06
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0