Festeri festera!


Fest Hos Veronica för ganska exakt ett år sedan
091107

Sitter ensam hemma med datorn i knäet.
Sambon är iväg på grabbkväll...inget jag vill vara med på då
det innehåller en massa tvspelande...
Jag skall strax bege mig inåt sängen och titta på en kärleksfilm
jag har hemma. Inget H vill se iallafall.
Tittar igenom en massa bilder på datorn, fest fest åter fest.
Jäklar vad man festat! Och nu sitter man här
med gravidmage, men det gör jag så gära så =)


Gross fest Maj 2009







Min tjefest hösten 2009



Hmm...Mars 2009?

Emma och Lane hemma hos oss på middag...urarta? nja

Fest i April 2009



Winnerbäck sommar 2010, belv fuller och var visst gravid...

Denna kväll blev jag stenpackad och var dessutom gravid även här...


Fest i Malmö hos Anna för ca 1 år sedan



Kvällen vi alla blev fulla på en massa glögg vi tömde här hemma!

Min 25års dag! Jag och Gross gör Flygplanet!

Fest hos brorssan ...datum syns på kortet

Datum syns

Min 25års middag

Vi gick förbi Emma och Lane för att titta på huset, slutade med en jävla
massa rödvin och Tages!





Augusti 2009



Hmm...2009 iallafall!

Halloween fest 2008



Spontan fylla 2009

Fest med Legenden karnevalen 2009







Helsingör

Spontanfest November 2009





Fest Malmö hos Veronica Sommaren 2009

Nyår hos Tachi 08/09

Spontandrickar-fest-kväll på våran balkong sommar 2008





Kräftfest hos Emma och Lane Sommar 2009

Halmstad Januari 2010




JA JÄVLAR VAD BILDER DET BLEV!!
Ursäkta!

Visst är det superkula att festa och träffa en massa vänner,
va lite glad i hatten, dansa och få fixa till sig lite extra!

Jag kan vara ärlig och säga att jag inte saknar festeriet ett endaste dugg.
Jag mår nästa illa och får ångest över när jag hör folk festa och dricka...
antar att det är pga graviditeten, eller det ÄR pga av graviditeten!
Men jag kan villigt erkänna att jag saknar att korka upp en flaska
rött vin som vi alltid brukar göra om helgerna.
Sitta och småmysa till en flaska är aldrig fel!!

Nä film var det va?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Va härligt att jag inte är ensam om att tycka om en Dramaten :) när jag såg dom på IKEA insåg jag snabbt att det klart

är en alldeles underbar uppfinning :) jag har en Rosa med blommor :) kanske inget min kära man är så stolt över att

gå med men vad gör det? ;)

2010-11-12 @ 22:40:16
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Veronica

Kul med festbilder, alltid ett roligt minne. Tur du inte saknar det för som man har förstått tar livet en drastisk förändring när man får barn =)

Jag saknar faktiskt inte det alls heller, eller jo när jag hörde en ritkig party låt för en vecka sen blev jag fest sugen.. men man kan ju inte direkt göra något åt det =)

2010-11-15 @ 09:33:31
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0