Du vita vackra dag...

Vaknade vid 4 inatt och behövde uträtta ett litet ärende ;)
Tittade ut och det snöar och är helt vitt- UNDERBART!



Idag bestämde jag mig för att gå till jobb.
Mössan långt nerdragen hättan uppe, riktigt skönt!
En kvart dit och en kvart hem blir 30 minuters promenad, exakt
vad de rekommenderar gravida kvinnor att röra på sig om dagen.
(kan ju erkänna att jag varit extremt slö de sista månaderna)

Hoppas nu det vita vackra håller i sig i helgen för då är
det trots allt första advent!!

Ett stort GRATTIS till min fina vän GROSS som fyller år idag!




Kommentarer
Postat av: anna

underbart med snö! och TACK ;)

2010-11-26 @ 16:09:37
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0