Bestämt mig...?

Oj, igår gick vi in i vecka 25, vilket innebär drygt 15 veckor kvar tills vår lilla älskling anländer!
Jag kan inte fatta att jag ska bli M-A-M-M-A!! att VI skall bli FÖRÄLDRAR!!
Det är dessutom 15 veckor kvar innan denna bloggen står still...
Jag kommer med största sannolikhet sluta blogga och även ge upp facebook.
Hur roligt är facebook egentligen? En jävla drog är vad det är! Men vad ger det egentligen?
Får jag ut något av att veta att " X har varit med Y idag"?
Visst är det kul att kolla foto mm men nej, så roligt är det egentligen inte.
Jag känner att de kommer en ny rolig tid i livet som jag inte vill dela med mig till alla.
För vem är ni som läser? Jag har förstått att ni är betydligt fler som läser än vad lösenord jag gett ut.

Jag vill inte dela med mig av berättelser om vår lilla familj till männsikor jag knappt känner.
Jag älskar att skriva och har alltid gjort men jag kommer att fortsätta att göra det för hand.
Jag har så fina scrapbooking ark mm så det kommer nog pysslas en hel del istället, vilket jag älskar!
Jag är en riktig pysseltjej!

Bloggen kommer dock inte tas bort, den kommer bara inte att bli uppdaterad.
För jag vill själv gå tillbaka och läsa vad jag haft för mig de senaste 1½ åren.

Håller ni med mig? Gör jag rätt?


Kommentarer
Postat av: Jenny W

jag tycker du ska fortsätta skriva Malin =)

2010-11-28 @ 19:51:37
Postat av: Sandra

Det är klart helt och hållet upp till dig. Och jag förstår att du inte vill dela med dig av privata familjesaker och bilder på er lilla guldklimp till folk du inte känner. Men samtidigt är du fortfarande Malin med allt vad det innebär, och inte enbart Mamma. Även om det klart är den stora delen i ditt liv om ungefär 15 veckor. Jag tycker om din blogg och kommer tycka det är synd om du slutar skriva. Men du ska ändå göra det som känns bra för DIG och ingen annan. Kram på dig.

2010-11-28 @ 21:44:38
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Hannis

Mallan, imorgon ses vi :) puss

2010-11-29 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0