101103 Onsdag

Idag var det onsdag, det är en fin onsdag. Dagen har varit givande. Idag har jag saknat min sambo tokmycket, sådär så man tänker på honom hela dagen, härligt är det!

Jag och bror körde ut till farmor på middag, kålpudding, FAN vad gott! Det är inte så att man ställer sig och gör det själv direkt, inte jag iallafall.

Sen tog vi en runda på  farmors vind, jag och Fredde och kolla in ett och annat.
Bland annat vaggan vi ska ha till skrutten. En fin vagga som pappa
gjorde till mig när jag var liten, som sedan bror legat i.
Lite tradition är väl aldrig fel?
Den skall dock vitmålas, kommer bli superfin!

En runda till Coop blev det också innan jag kom hem, jag skulle handla räkor och apelsiner.
det slutade med en nota på 384:- DYRA RÄKOR OCH APELSINER.
Slank ner ett och annat...som jag inte räknat med. Bland annat S&TC 2!!



Så på fredag blir det denna filmen (påtvingad) och räkkväll för mig och min käre sambo =)

Puss på er från mig*2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0