Mysiga söndag del II

Sitter fortfarande i soffan, men vi har faktiskt varit utanför dörren idag. Tog en runda i bilen innan, bara för att få se lite civilisation. Man ser inte mycket ut genom de nedrullande persiennerna!
Sen ligger där 1kg räkor som ska tinas på diskbänken. Gott och lite mera söndagsmys, det gillas =)

Imorgon är en ny vecka. Ett måste är att plugga till tentan på onsdag. Plugga och plugga, men jag måste iallafall gå igenom lite anteckningar på konceptdesignen, fräscha upp minnet lite!



Lite syskonkärlek visades upp efter några öl, men det är glada miner.


En traditionell gruppbild. Vi satt i hela 6 timmar inne på samma pub, Gästgivaregården
som ligger uppe vid torget. En riktig pub! Tv-skärmar som visar fotboll, gamla tavlor på diverse spritmärken,
spelautomater och sådär härligt unket! Och sen var där ju även en och annan full dansk och svensk!


Igår drack jag öl hela dagen. Jag tycker det är lite "småskabbigt" när tjejer dricker öl, men det är ganska gott
och när man är i Danmark kan det ju kvitta!



Här försöker de göra "hoppsan steg" som vi gjorde i Hyde Park, gick väl sådär...



Andreas sackar efter, han hade lite problem med motoriken ;)


Där stod några växter mitt ute på gatan, Håkan "skoja" till det lite och smällde in huvudet mellan dom och sa
"ta en Rhodosbild"...vad han nu menade med det...


Jag fick en tillsägelse av Fredde när vi klev av tåget hemma i Landskrona.
"spela aldrig musik så på tågen mer, det gör man bara inte!!"....nänä okej pappa!
Jag och Andreas hade ju lite party i våra säten med Iphone och Toblerone
och en klibbig och öppnad Breezer i min väska..


Det var allt för mig idag, nu ska jag ut i köket och kolla hur det går för räkorna, dom får ju snabba på lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0