Tisdag 4 April 2010

Har en stor lapp framför mig, tre stora punkter som jag måste jobba mer på i min rapport. Jag ska jobba fram till klockan 21:00 för då är det Smoothie och "The good wife" som vi har börjat kolla på.
Imorgon ska jag ställa klockan på 8:00, imorgon är mitt mål att hela rapporten ska vara klar, så att jag på torsdagen kan ägna mig åt att läsa igenom, ändra och korrigera. På fredagen ska den lämnas in, mappen stängst 23:59, så krisar det kan man sitta hela fredagen, non stop!

Efter inlämning blir det till att fira att man har ett liv igen, och det firar vi med räkor och en bra film!

I eftermiddag stack vi till järavallen. Det blev oplanerad intervall i skogen, och det blev ½ mils rundan.


Smäller in en karta så att Hannis som sitter där nere i Malmö och läser förstår lite bättre vad Järavallen är och ligger. Fast vem vet, hon har kanske rastat både Mille och Tage där ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack Malle!! Genast blev allt mycket klarare.. Du får ta med mig till den där jävla vallen, nej förlåt järavallen skall det vara... Jag har varken rastat eller rastats där.. Puss å kram

2010-05-04 @ 22:05:26
URL: http://hannamalinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0