Tisdag 11 maj 2010

           Hej!
Denna dagen har bestått av storhandling, länge leve full frys!!
Gott!
Har även varit flitig och pluggat inför tentan imorgon.
Det roliga är att jag har hela tiden trott att det är tenta i konceptdesign, men sen slog
det mig att det är ju butikskommunikation jag ska tenta av, hmm ja ni märker att jag inte pluggat...
Ska antagligen besöka Emma men det beror på om hon hör av sig...
Har två paket jag ska hämta ut. På två olika ställen...annars får jag höra med Gross ifall hon vill hänga med. Hon brukar vara min följa-med-och-hämta-paket-vän =)

Idag skall vi även göra hemmagjord pizza! Kommer med smaskiga bilder sen.
Detta får bli ett trist inlägg om alldagliga saker men som jag ändå ville dela med mig utav, snällt va? ;)


Kommentarer
Postat av: anna

jaa, bara hojta om jag ska följa med. Men hur många paket har du kvinna o hämta ut egentligen?

2010-05-11 @ 19:41:49
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0