Talar emot mig själv?

jag vet att jag skrev innan att jag inte skulle blogga mer idag. Men jag har trist! Är rastlös. Och sitter ensam hemma i vår stooora soffa. Jag vill göra ngt, vara social. Sitta och snacka massa massa massa,men ingen som har tid =(
Grannen ovanför kommer nog snart klampa genom taket så mkt som de stampar eller va fan de nu gör! Låter förjävligt iallafall! Men jag ska inte klaga, nästa helg är det kanske vi som kör brakfester. På tal om brakfester så har det festats en hel del de senaste helgerna...4 helger i rad och nästa helg ska man på det igen. Jag börjar bli gammal, jag orkar inte längre...men ett glas vin är ju aldrig fel ;)

Nej nu ska jag sätta i en film, mysa ner mig ännu mer i soffan. Imorgon är det lördag och jag ska nog hälsa på farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0