Slutet i tunneln...

Puh! Idag har jag verkligen suttit hela dagen på mitt kontor =) och det börjar ljusna lite efter idag. Hjärtat slår inte lika hårt och ångestladdat som det gjorde igårkväll.
Har sett överrapporten och gjort ett fint upplägg, och jag är nu uppe i 24 sidor! Putte ring mig!! Jag har en fråga angående ekonomin, en momsfråga!
Ska bli så J-LA skönt när skiten e klar. Jag har omtenta i vår senaste kurs den 12 maj (jag kuggade inte, men jag missade att skriva den) sen är alla bekymmer ur värden! Jag längtar efter att börja jobba! Längtar efter att få rutiner, få vara social om dagarna, längtar efter personerna på jobb och jag längtar framför allt efter min första riktiga lön!

Hade ett litet break innan och var ute med Gross på en promenix, vi gick neråt staden och jag hämtade ut ett paket. Sen gick vi till Netto, där inhandlades räkor och banan!

Nu ska jag spara arbete för idag och göra en god smoothie som belöning!



Bjuder på en totalt meningslös bild på min övertoppade kundkorg på Kvantum förra veckan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0