Sköna söndag!

Hade en jättetrevlig kväll igår, som slutade på Inferno och Tages, kul att bror kom in fast att det var 23 års ålder ;) Jag blev pissefull och knalla ensam hem vid två tiden. Håkan och Andreas dök in vid halv fyra. Eller Håkan var det inte utan det var Åke. Jag tog två resorb innan jag la mig och mådde som en prinsessa när jag vakna!
Inte minsta lilla huvudvärk, perfekt!











Andras och Thompa började tetas i köket...




Halv ett fikade jag och två vänner och vi satt ute och njöt. Vi pratade en massa goda rätter så innan jag cyklade hem cyklade jag inom City Gross och handlade lite smaskigheter. Så idag blev det Tonfisksallad

 

Salladen innehöll:
Tonfisk
Tomat
Oliver
Ägg
Bland sallad
Linser
Rödlök
Sockerärtor
Fetaost
Blomkål
Och lite citron olivolja
Och en klick creme fraiche

Nu blir det Humorgalan- för varenda unge!

Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Mmmm vad de ser gott ut!

2010-05-02 @ 20:50:55
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0