Skåpet!

Som tur var så var det redan nerslipat när vi fick hit det. Det har stått i mamma och Thomas garage i X antal år.



Det fick målas tre gånger, men det gick fort. Med den lilla minirollern kom man åt överallt, nästan!



Visst blev det fint? Vi är nöjda iallafall. Skåpet ska fyllas med ljus, spel och annat som vi inte har haft någon bra plats till innan. Vi måste bara fixa nycklar till skåpet. Ska man öppna skåpet får man sticka in de små fingrarna.




Ordning och reda, alla ljusen la jag i de fina prickiga askarna från JaBaDaBaDooooo




Det var inga problem med att fylla skåpet ;)



Detta är den enda fondvägg som vi har i lägenheten. Ser att det finns ganska många bilder på bloggen där man ser denna vägg. Men det är samma vägg. Så ni inte tror att vi har tapetserat hela rummet med denna tapet, då hade vi blivit ganska så yra i pärat ;)

PS! Sitter fortfarande på balkongen och har kvällsol i huvudet, lovely!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Åh de e så fint, en liten smula avis är jag allt.

Det blev riktigt bra.

PUSS

2010-05-21 @ 20:48:31
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Blev ju underbart! Me want ett likadant. Men jag har varken orken eller tiden att måla ett eget just nu. Egentligen e jag bara slö :).

O jo det e lite scary att ha en levande varelse i livmodern, inte bara du som tycker så hihi. Jag har börjat känna små fladder/sparkar o det e härligt samtidigt som man blir lite skraj.

Muslin såg supergod ut. Jag brukade göra mkt musli innan. O det godaste jag visste var at rosta allt med kokos. Blev så mumsigt. Ska nog ta o göra det en dag snart.

Min man ska iväg o spela golf o festa hela dagen/natten. Inte fick jag förlja med där inte. Grrr. Men ibland behöver de lite killtid så som vi behöver tjejtid :).

Nu ska Fru Nordqvist med barn komma o fika. Trevligt! Hoppas solen kommer idag. Ha en fin dag. Kram

2010-05-22 @ 09:39:06
URL: http://minlillavisa.blogspot.com
Postat av: johanna

Gud vad fint det blev,,,,hade också velat ha ett sådant,,,,hoppas du har haft en bra lördag i detta underbara vädret.kram jojo

2010-05-22 @ 21:30:48
URL: http://www.ellafigo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0