Tisdagen den 18 maj 2010

Känns skönt att ha gjort redovisningen. Nu väntar man bara på domen som vi får på torsdag.
Fatboyen är såld och det känns också bra. I vårt kommande hus ska vi ha en fatboy, men inte i denna lyan, to small! En sväng på IKEA i Svågetorp har vi också hunnit med, samt Panduro Outlet, me love! Fyndade finaste plåtburkarna. Jag har ju en kärlek för plåtburkar, om jag inte nämnt det innan ;) Har ju ett "mål" med dem en vacker dag, men det får också vänta tills vi har köpt hus...

                            

                           



Var borta hos min Emma innan och drack kaffe PÅ BALKONGEN! Länge leve solen!
Nu har vi precis ätit middag, vi gjorde kålpudding, mumsigt. H gick ut en sväng och jag sitter här hemma och myser! Ska snart hoppa in i duschen, för duscha det gör man varje dag...nämner inga namn men jag tror nog att där sitter en själ någonstans och känner sig lite träffad ;)




   


                               

                                                               


Kommentarer
Postat av: Legenden

Vilka fina burkar:)

Tack för besöket innan, alltid lika uppskattat.

Legenden har saknat sin Mala. PUSS

2010-05-18 @ 19:25:53
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gud vilka fina burkar.

2010-05-18 @ 20:21:29
Postat av: Sandra

Jag är inte den som är den ;) Men det är TISDAGEN den 18 maj idag ;) Jag va tvungen... haha.

2010-05-18 @ 21:04:27
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: liket

hahahahaah

2010-05-19 @ 13:10:05
Postat av: Jennifer

Gud vad skönt att du e klar. Gick säkert hur bra som helst!

Very söta burkar. Ska osså köpa på mi gne massa fina sådana när vi fått lite mer förvaring i köket. Vill sätta upp en massa hyllor o hitta ett fint äldre skåp!!! Vill vill vill :).

Tack för kommentaren. Mkt nöjd med min nya magnet, griffelvägg :).

Hoppas du fått njuta av solen idag...molnigt i Lund nu dock. Ta hand om dig! Kram/ Jennifer

2010-05-19 @ 14:09:54
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0