Ny dator...

Inte till mig dock utan till min kära sambo. Igårkväll kom Andy in till oss. Kolla film och sov över. Så idag har vi tre varit på datorjakt och vi har varit i följande butiker: Mediamarkt, Siba, Elgiganten, Expert och Net on Net.
Och det blev en dator dag, fast att H är den mest veligaste människan när det gäller att ta beslut ;)

Ikväll ska jag och bror gå på bio, vi ska se Robin Hood, ska bli kul! Jag älskar såna filmer!!


                                          
Sen är ju Russell Crowe en av mina absolut bästa skådespelare. Tycker inte ni också att Gladiator hör till de bästa filmerna i historien?

Nu blir det träning! Hej på ett tag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0