Nätshopping i all ära!

Att handla över nätet har aldig varit något för mig. Jag vill se plagget, känna plagget och prova det innan jag köper. Men jag antar att jag blivit bekväm...och lätt är det också att bara klicka ner saker man vill ha i varukorgen. Idag råkade jag klicka hem lite, jag visar inte allt, men några plagg =)


Fin klänning som jag fick 50% på tack vare CSN kortet


Denna enkla klänning kommer bli super till exempelvis jeansjackan


Långklänning för 99.- kunde jag  bara inte låta bli att klicka hem

Det kommer bli en sommar med mycket klänningar och tunikor, och min älskade fina långkjol som jag handlade på Indiska förra sommaren kommer jag använda ihjäl även i år.



Idag är det molnigt, men kanske inte så molnigt som bilden visar, men hitta ingen bättre bild! Sitter med arbetet eller jag SKA sitta med arbete. Ikväll blir det party och det ska bli kul. Det blir taxi hem inatt, så man kan fira lillebror extra mycket, och mammas goda mat längtar jag redan till!

Imorgon söndag ska jag träffa kompisar och vi ska ta en fika på stan och snacka och bara vara, för imorgon är det söndag vilket betyder att man får göra vad man vill. Nästa vecka är jag teoretiskt sett död. Så det är inte lönt att fråga mig om jag vill hitta på något. Självklart vill jag  ju det men jag kan inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0