Mitt lilla As...

idag kom en kompis som jag bara har träffat 2ggr detta året. För jävla dåligt! Men så blir det dessvärre ibland.
Hon bor i Malmö och jag här, hon jobbar oregelbunda tider och jag har skolan. Men med ansträngning från bådas sidor skall vi nog få bukt till att ses mer =)
Men när vi väl ses så känns det som vi sågs igår. flabbar på friskt redan från början om ditten och datten.
Vi drack kaffe och smaska på hallonmousse. Det bästa av allt var att vi kunde njuta på balkongen. Sol och vindstilla...vart kom det ifrån?!




Jag vet faktiskt inte varför vi kallar henne Aset, tror det är H som har kommit på det.
men det passar henne, hon är ett litet as ;)

Nu har vi precis ätit hemmagjorda hamburgare, och gissa om det var gott?
Jag åt med gott samvete för idag har jag minsann varit på gymmet, även om
det är ett av det tråkigaste jag vet! Men man kan inte sitta och gnälla över att
man är lite "slapp" om man inte gät något åt det heller. Så nu kan jag gnälla med gott samvete ;)


Kommentarer
Postat av: Legenden

Vem ska du se sex and the cuty med i morgon?

2010-05-26 @ 19:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0