Lördagens festeri...Bildbomb!

Vi kom in på barndomstiden igår när vi satt och pratade. Himla kul! Och vad mycket skit man gjorde och hade för sig, herregud! Jag säger bara rulltårta och porrtidningar! Inte många som förstår, men det är nog himla tur det! Tack tjejer för en rolig kväll. Det får vi göra om!



Hade på mig min nya superfina kjol, kanske inte bästa bilden, men ni
 ser iallafall hur den ser ut.
Det är Gross mästerfotograf som har tagit den =)





Igår var det ett jäkla kläm på tuttar...



Vi mjuka upp lederna hemma innan vi begav oss neråt staden.
Det blev en smarrig mojito på Inferno och sen var det det gamla hederliga Tages.
Stannade bara 1½ timme, sen fick jag nog och drog hemåt.




Ha Ha här ser ni kusinerna i action. Man bli visst aldrig för gammal för att fjanta



Sminket skulle också bättras på!



Gross och Sofie, vi har gått i samma klass sen förskolan, mina äldsta vänner!










BÄSTA BILDEN!




Vi hade "hårmätartävling", fast att vi redan visste vem som skulle vinna, det är ju ganska självklart!
Herregud vad långt hår hon har, och jag som tycker jag har hyffsat långt...




Denna oinbjudna gäst var med oss hela kvällen och även han fastnade på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0