Ljuvliga Torsdag!

Hej bloggen!

Idag har varit en toppendag! Den har gått i ett och det har varit kul. Imorse åkte vi ut till Bauhaus och handla färg. För idag har vi målat drängaskåpet, det blev så bra!  Medans färgen torka, gotta vi oss på balkongen i solen med lite kaffe.



Träffade lilla Lea också, det var mer än ett år sedan vi sågs sist, för jäkla dåligt! Vi tog en promenad i det fina vädret. Lea går fooort! Jag tycker jag går ganska fort, men inte i jämförelse med henne. Genomsvettig när jag kom hem. dusch nummer två ska jag ta om 10  min.

På vägen hem från Bauhaus körde vi inom saxtorps kyrkogård. Vi la vackra cerisrosa rosor på min älskade farfars grav.



Men det bästa på hela dagen var  nog att få veta att jag klarade examensarbete utan att komplettera upp det!! Usch vad jag har oroat mig över det och nu är det över =) Det ska jag fira med Lindt 80% chili choklad =)
Nu blir det duschen, igen  sen tvmys.

Ps! Bilder på drängaskåpet får ni imorgon. När det är riktigt torrt och vi har satt det på plats!




Kommentarer
Postat av: anna o amanda

tack malin. Gillade dem oxå plus att man bidragit till något.

2010-05-21 @ 10:43:13
URL: http://underbaralivet.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hello! Hoppas skåpet blev bra! Ska bli kul att¨få se lite bilder sen :). När jag väl slutat jobba för dagen hade solen gömt sig, why? Nu ska jag köra o hämta Lilleman på dagis o sen hem o fika gott.

Hoppas Du får en superhärlig helg.

O GRATTIS till examensarbetet. Mkt duktigt, inga kompletteringar, super.

Kram!!!

2010-05-21 @ 13:47:15
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0