Jag har en teori...

jag tror att det svenska vädret jävlas med just mig! Eftersom jag är ledig nu i tre veckor innan jag börjar jobba så tror jag det. Vädergudarna tänker högt där ovanför molnen: " Ha Ha Ha, vi skapar regn över skåne nu i tre veckor så att den där Malin inte ska kunna njuta över sin ledighet" Jag lovar er att måndagen den 7:e juni när jag cyklar till jobbet kommer det vara strålande sol och så jävla varmt att man bara vill dö! Kommer det nu att vara så så kommer jag att ta livet av mig!
Men istället för att klaga på vädret ska jag börja tänka positivt:

1) Man solar inte ihjäl sig och man riskerar inte heller att få äcklig hudcancer

2) Man kan pyssla inomhus med saker man inte hade velat göra i fint väder ex. städa garderoberna, städskåpet, sätta in foto i albumen

3) Man shoppar mindre, vem får lust att köpa sommarkläder i detta vädret?

4) Man kan passa på att hälsa på folk som man inte skulle haft tid med annars.

5) Man kan med gott samvete ligga och mysa inomhus för man får definitivt inte dålig samvete

6) Man sparar in på all glasskonsumtion, jag älskar glass och äter om sommaren mer än gärna en glass om dagen, jag sparar mina glasspengar OCH på kalorierna!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och klä på mig och sätta på mig mitt huvud, ska strax åka ut till Hell-Jarp och hälsa på min älskade familj. Min älskade leker byggare Bob på Vagnmansgatan. Jag tyckte synd om honom att han skulle gå dit eftersom jag skulle ha bilen så jag körde honom (jag har ju 199847473830208 körningar att ta igen)


Hihi det är ju jättekul med en kamera på datorn som kan ta en massa skojiga foto! Måste nog också införskaffa mig en ny känner jag. Ska ut och diskutera dator med min kära styvfar, och se vad vi kan komma överens om ;)

                 HA HA HA jag kan inte sluta skratta när jag ser denna mongobilden på mig själv!!
                 Hoppas jag kan bjuda er på ett litet leende iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0