Hallå ja!

Vilken mysig dag som passerat! Hur många gånger har man inte suttit på jobb eller i
skolan, tittat ut när det vräker ner och tänkt:
"ååh nu skulle man legat nerbäddad där hemma och kolla på film hela dagen"
det är just det vi gjort hela dagen, min önskan har slått in. Att få ligga hemma en vardag och kolla film när regnet smattrar...denna dagen kommer jag minnas. Snart börjar jobbet och då är dessa dagar endast ett minne blått.

Nej nu e det dax för mig att klä på mig, sitter nämnligen halvnaken i sängen i endast strumpor och trosor...sexigt? Njaeee..det tål att diskuteras!...dessutom håller jag på att färga ögonbrynen så det är inte en sån vacker syn ;)

Fru Björsing kommer snart och hämtar mig, för idag ska vi köra After Work!
Schysst att jag får vara med trots att jag inte börjat än.
Så jag har egentligen inte tid att sitta här, vi hörs imorgon!

PS! Sitter vid Hs dator så kan inte avsluta med min fina "Kram Malin"




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hello!

Så kul med after work. Aldrig vatt på det faktiskt!

After work är "utslagen på soffan" för min del.

O jättefin matta! Jag har köpt på mig för många mattor redan såp nu vet jag inte vart jag ska ha dom :).

Hoppas Ni får det skoj, Kram/ Jennifer

2010-05-12 @ 16:55:11
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0