Godnatt...

Var uppe med tuppen idag. Klockan ringde 8:00. 8:20 var H iväg och handlade goda bullar. Idag hade jag som mål att bli klar med rapporten och nu 23:05 anser jag mig vara klar till 98%, underbart fucking good!!!
Började för ett kvart sedan att sprida ut rapporten på köksgolvet för att göra en innehållsförteckning men insåg att det gör ja imorgon istället. JAG ÄR TRÖTT!

Det blev även idag en härlig runda till järavallen och idag joggades det! Kan säga att jag e sliten i benen nu. Försöker minnas när jag joggade sist? Och minns inte, så det var med andra ord ett bra tag sedan.
Nästa vecka ska min träningsväska dammas av för Mala ska till gymmet! Förra sommaren var jag grymt flitig och jag vill bli lika flitig igen.




Igår när jag vaknade och kollade posten såg jag att jag hade fått en fin inbjudan från finaste Hannis, Kul!!
Räkna med att jag och Putte kommer =)

Nästa vecka ska jag träffa vänner (vilket känns som att det var evigheter sen) och plugga inför skittentan. Chefen ringde och sa att det är Afterwork på onsdag, trevligt trevligt! När jag slutade på Jabadabado för att börja plugga var vi 7 styckna anställda, nu två år senare är vi tydligen 14 styckna...har ju en del att lära känna, kul!

Nu blir det tandborstning och sen hoppar jag upp i vår höga säng och avnjuter tidningen Hus & Hem!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0