Foto?

Jag har precis fört över 2697 bilder från min förra dator till den nya, puh! Har en del foto!
Fick ett erbjudande från fujifilm precis, så det passar ypperligt att framkalla några stycken tycker jag!



När mamma fyllde 50 förra året fick hon ett album av mig fylld med bilder på mig och bror när vi var små.
På den tiden framkalla man alla bilder i diabildsformat, och pappa tog med alla foto när dom skildes. Så mamma har aldrig sett dem förr. Hon blev så glad att hon grät när hon fick albumet. Jag hade nämnligen köpt en scanner som omvandlar diabilder till vanliga foto som man kopplar till datorn. Supersmidigt och smart produkt.


Hihi, ljuvlig sovstil, kolla mina fötterna!


Ha Ha, detta är en nog samma helg som vi flyttar in i vår nyvarande lägenhet. Vi började helt oplanerat att dricka en jäkla massa starkvinsglögg och whiskey. Håkan blir fullkompligt stenpackad och rasar ihop i sängen. Då passade jag och bror på att fota och dumma oss med en helt ovetande Håkan!


Lilla underbara Moltas som alltid när han är här ska släpa runder och "döda" min innesko. Han skulle tvunget ha den med upp i sängen och mysa med.


Sommaren -08 drog jag, Håkan Tachi och Elsa på en nästan 2 veckors roadtrip. Vi packa bilen och drog upp. Det blev Karlstad, Mora och Ånge...underbar semester!!


I Tachis farmors stuga uppe i Ånge fanns inget vatten, eller toalett för den delen heller... Så vi gick ner till sjön om kvällarna med tvål och schampo och tog oss en tvätt. Vattnet var superrent och drickbart.


Här skulle vi på Halloween fest, som ni kanske ser ;)
Lane, Nillay, Emma, Håkan Tachi och Jag



Kunde ha blivit en bra bild, om inte han tvunget skulle dingat sig!

Som ni kanske märker har jag en salig blanding foto, men dom är fint uppdelade i mappar iallafall =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0