Fastklistrad?

Har suttit här en timme nu men har inte skrivit ett enda ord. Jag tänker men jag får inte fram något.
Känns som att jag glömt hur man gör. Hur ska jag göra? BLÄÄ!!

Hatar allt som har med skolan att göra just nu. Presentationen kvar av examensarbetet. Imorgon får jag reda på vad/om jag behöver komplettera...då ska det göras. Sen är det LIA presentationen som skall göras, ett koncept på företaget! Sällan vi gör koncept på saker och ting?! Det enda vi gör känns det som. Men sen är det över!!

Förlåt om jag gnäller, men FAN vad trist det är just nu!!'


Kommentarer
Postat av: anna

KÄMPA!! du är duktig.

2010-05-17 @ 16:15:42
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0