20100515

Ojojoj vad det trycker på. Men jag har hört att man ska öva upp blåsan med att hålla sig.
Jag kissar en 15-20ggr om dagen och det är tämligen jobbigt. Idag har jag druckit två koppa kaffe ute hos mamma och har kissat 5 ggr efter det, är det normalt?
Så nu håller jag mig så länge jag kan.
Sambon min eller även kallad Byggare Bob ligger utslagen på soffan och "vilar ögonlocken" själv ska jag hoppa in i duschen. Fru Björsing ringde innan och bjöd dit oss ikväll på lite vin och älgryta. Låter inte dumt och det är så
trevligt när det blir spontant. Jag erbjöd mig att göra efterrätten men jag gör det enkelt för mig ;)

Önskar alla mina fina läsare en bra lördag, men mycket kärlek, mys och bus! Men nu måste jag verkligen kissa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0