100507

Hejsan fredag!
Idag känns det underbart skönt inom mig.
Lättnad.

Igår var jag så nära att bryta ihop, slänga datorn i golvet, dra mitt hår och slänga mig i sängen och bara gråta!
Men jag räknade till 10 och sansa mig.
Skickade in det idag, kändes inte 100, men jag skiter i vilket.
Nämner någon ordet rapport så spyr jag.
ALDRIG MER!!

Idag gick jag hem till min lilla Emma, vi drack kaffe och snacka skit.
Gick hem för att äta lunch och Tachi och Bror hälsar på, trevligt.
Går tillbaka till Emma och vi drar till Familia för att byta ett felköp.
Kom hem och H höllt på att laga mat, I LIKE! Bror var här igen och även han fick en matbit.
Nu e mysisen på och ljusen tända, godis, chocklad och chips e framdukade, kan det bli bättre? =)

Imorgon blir en bra dag, den får jag tillbringa med de 3 personer som jag älskar allra mest!



Kommentarer
Postat av: Legenden

Jag är så glad att jag fick spendera några timmar med dig idag,som jag har saknat min Mala. Puss

2010-05-07 @ 22:03:30
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0