Underbara väder!

Undra hur många som har skrivit om vädret i sina bloggar? Men det är ju underbart!
Även dagar som är tunga känns lite lättare faktiskt. Idag var det jag och bror som åkte till Lund och hälsade på.
Idag var hon vaken hela tre kvart =) Känns så mkt bättre när man varit där nere och hälsat på.

Ikväll blir det tjejmys hemma hos sötaste Emma Ö! Hon ska bjuda mej på god mat och smarrig efterrätt! Vindunken är inhandlad och vi var hos Emmas mamma och hämta vodka också, så ikväll blir det en massa smarriga White Russians! Sen får vi se var kvällen bär av.

Nu ska jag snart hoppa ner i badkaret och njuta lite. Grabbarna kommer snart på ingång så bäst att hålla sig undan, om det nu går i en tvåa ;)

ha en lovely day så hörs vi imorgon, antagligen med en massa smarriga bilder. Just nu orkar jag inte hämta kameran och ladda över fotona.


Kommentarer
Postat av: Sandra (Emmas kompis) :)

Va roligt att du tittade in i min blogg. Ja det är riktigt trist med sådana typer. Men världen är ju full av dom, tyvärr. Hoppas ni har riktigt skoj ikväll :)

2010-03-06 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0