Trist...

Sitter här i köket och gör skolabete, jobbar i photoshop och håller på att klippa ut en massa hårvårdsprodukter från Lanza. Men jag kommer ingen vart. Varför tycker jag alltid att alla skoluppgifter är så trista?
Varför kan inte jag vara den som tycker arbeten är kul? och gör dem med glädje? Nej här väntar man till sista dagen och lämnar ofta in någon som man inte är 100% nöjd med. Men i gengäld kanske jag är duktig på så mycket annat!

Just nu jobbar vi i grupp och ska göra en konceptbeskrivning till en frisörsalong och en handbok. Den ska innehålla fakta om företaget, värdeord, affärsidé, ritning över butiken, interiörlista, prislista, infoskyltar, varuexponering, planogram, färgkodning, ljussättning, checklista, fasad...you name it!
Sen ska vi göra en modell av vår lilla frisersalong, det ska faktiskt bli kul att göra. Så imorgon ska vi i gruppen åka till Panduro outlet och handla material, det är kul när man ska skapa, klippa och klistra och pyssla det älskar jag!

Man tror att man känner människor tills man en dag upptäcker att man är så himla olika som det bara går att vara. Värderingar, tankar och funderingar stämmer inte alls överens, som plus och minus helt enkelt, nej tack!

Nej nu ska jag skirva i mina andra blogg, min privata blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0