Tisdag, en bra sådan...

Andra dagen jag vaknar mitt i natten och är alldeles genomsvettig... har mått sådär konstigt idag.
Och nu har jag jäääättelock för öronen, ska jag bli sjuk kan det väl bryta ut NU, orkar inte gå och vara halskum, då kan det vara. Klockan ringde 6, jag var pigg (?) fast att jag somnande sent. Upp och hoppa! Dagen i skolan har varit bra. Har ju saknat mina två favvisar dvs Putte och Hannis!

Älsklingen hämta mig på stationen. Hem och duscha och sen cykla jag ner i stan och mötte upp bästaste Gross.
Vi åt gott på Speakers Corner, det var trevligt. Det var längesedan vi sågs, men det ska vi ändra på...med tanke på att vi bor ca 2 min ifrån varandra. Nu ska jag gosa mig ner i soffan. Imorgon ringer klockan 6 igen. Klockan 8 måste jag vara på skolan, då går bussen som ska ta oss till Köpenhamn för en heldag! Så håll tummarna för vindstilla och sol tack!





Det är aldrig så mörkt att du inte hittar munnen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0