Solglasögon...

När vi var i London i oktober då mamma fyllde 50 passade jag på att handla mina älskade Ray-Ban brillor. Jag premiär använde dem i torsdag =) Kollade lite på nätet och såg att jag gjorde mig ett riktigt klipp!
På en sida på nätet kostar dom 1497:- och när jag och Legenden var nere i stan kostar och kolla brillor till henne så såg ja att de kostade 1400:-, men jag betalade 87 pund, ca 900:-

Fast nu när jag sökte på dem på internet så såg jag att jag köpt en killmodell. Men vad spelar det för roll, passa till både och.



                               




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Heeelllo snygging :)! Så granna brills, klär du verkligen i osså Ray Ban på köpet. Me want badly! Spara spara!

Oh det lät ju intressant. Men vad kan man jobba med då (så kass på sånt :))? Min utblidning var osså megaslapp så det saknar man ibland nu när man stressjobbar, men pengarna är ju självklart värt mest :). Så man kan köpa fint till hemmet o kanske ray bans hihi.

Tack för lyckönskningarna o att du följer mig :). Du är osså sparad i mina favoriter! Kram kram

2010-03-27 @ 18:13:51
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0