Mkt slö söndag...

Jag har nu suttit här i min favoritfåtölj med datorn i knäet i 4h. Jag har facebookat, bloggat, msnat, kollat på blocket, hemnet, bloggtoppen, alla mina bloggar i favoritlistan. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag gillar det. I grund och botten är jag en väldigt slö liten tös, har alltid varit och kommer alltid vara ;)
Har även kollat på lite foto på datorn, JAG VILL TILLBAKA TILL THAILAND!!

 Nyår 09/10

Maya Bay

Lunch på Railay


Underbara Railay, på vänster sida Railay Beach, på höger sida Phra Nang Beach

Longtail boat på väg till Aonang

Phra Nang beach

Me loove Koh Lanta



På väg till stranden

Starbucks i Aonang

Ett regnigt Railay, Krabi


Nej nu är det dags för en promenad, för slö gillar jag inte att vara ;)
Ha en underbar söndagskväll alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Nicky

Hej Malin! :)



Tack för titten hos mig, kul att du gillar min blogg:) Vilka underbara Thailand bilder!!!!!!! Jag förstår att du vill tillbaka, det vill jag också!!!!! Går inte en dag utan att jag tänker på det :)



Ha en trevlig kväll! Vi ses, kram

2010-03-28 @ 20:31:20
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0