Magont...

Idag har jag jätteont i magen. Brukar ju alltid ha ont i magen men peppar peppar, har inte haft det nu på ett tag faktiskt. Men nu börjar jag känna av det igen, typ magkatarr känsla. Men man ska ju inte klaga...det finns människor som hellre skulle vilja ha lite magont än hemska sjukdomar som så många bär på. Sjukdomar som egentligen inte borde existera. Varför är det så att vissa går bort i dumma sjukdomar? Är det ett sätt att få ner människoantalet på jorden? Varför går det till så orättvist isåfall? Varför blir inte enbart mördare, pedofiler, djurplågare och elaka människor sjuka? Varför drabbar det oskyldiga fina människor med det finaste hjärtat på jorden? Jag förstår inte...och kommer väl aldrig göra det heller, tyvärr.

Imorgon är det begravning. Kommer bli en tung dag med massvis utav tårar. Men man får gråta. Det är tårar som vill ut från kroppen och man ska inte hålla dem inne, för då kommer dom ut en annan dag istället, för ut vill dem och det ska de få också
.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sänder extra mkt tankar och kramar till dig idag

2010-03-25 @ 13:38:15
Postat av: Jennifer

Hejsan!

Usch o fy för sjukdomar o begraving. Beklagar sorgen! Du e klok du, tårarna måste ju få rinna förr eller senare, o blir det senare så bär man dom med sig som en klump i magen innan de får komma ut.

Nog snackat om den tråkiga sidan av livet. Den roliga sidan är så klart bl.a. att skaffa barn. Men det är också sjukt tufft (kommer komma in på första tiden efter Astons födelse sen där du kommer förstå vad jag menar :), om du fortfarande tittar in hos mig dvs :)). Vad är det du jobbar med/pluggar? Inte riktigt fattat....

Hoppas du mår bra trots sorgen. Ha en härlig helg! Kram

2010-03-26 @ 19:55:16
URL: http://minlillavisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0