Lista i all ära

Var är du nu?
Hemma i köket
Lakrits eller choklad?
Chocklad så klart
Barndomsidol?
Barndomsidol? måste ha varit Pippi, Emil, Ronja, Bullerbyn, Saltkråkan, Madicken
Vilken tid gick du upp idag?
9:20
Vad ska du göra i helgen?
Bowling och ut o käka på fre, lördag hem till Emma på mat och dricka
Hur brukar du ta dig fram?
På bästa sätt. Mkt tåg och bil
När kräktes du senast?
Måste ha varit i november på fest i Malmö
Din favoritlåt just nu?
Motoboy- Heart is a rebel
Var fick du dina senaste pengar ifrån?
CSN
Har du sovit i din egen säng inatt?
Alltid
Det roligaste i ditt liv på länge?
Resan
Vad är Gud?
Han finns inte, då hade mina nära och kära inte dött av äcklig cancer
Senaste alkoholintag?
Lördags
Vad tycker du om sex före äktenskapet?
Det är självklart
Har du haft mörkt hår?
ja
Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum?
Vita
Det starkaste du druckit?
Ingen aning, vodka?
Vad såg du senast på tv?
Camilla Läckbergs Isprinsessan
Vad ska du göra idag?
Ut och gå, laga chili con carne
Har du bott i något annat land?
Nope
Är du morgonpigg?
Ja det tycker jag
Vad är du beroende av?
Närhet, min familj
Vem snackade du med senast?
pojkvännen
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
nej
Vad luktar gott?
frisk luft, rena lakan
Har du borstat tänderna idag?
Självklart
Tycker du om broccoli?
Älskar broccoli
Vad är du snabb på?
Mkt, handla mat, packa, fixa iordning mig på morgonen mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0