Fredagkväll i all ära!

Fredagar, vad jag älskar dom! När man går i skolan och är ledig lite sådär  mitt i veckan, eller när man känner för det rättare sagt, så har man inte riktigt den där riktiga känslan som om man jobbar mån-fre, men känslan duger ganska bra ändå =)

Idag var det som sagt en tuff dag i skolan och vi blev inte klara förrän halv fyra, gaalet. Men sen blir det ju toppenbra och det är ju det viktigaste!

Här hemma har det ätits gott kött, klyftpotatis med rödlök, vitlöks creme fraiche och sparris, sällan!! Nu dricker H ett glas vin, men jag var inte så sugen. När vi ändå är inne på dryck så vill jag bara meddela att när jag var inne på bolaget idag så kunde jag inte motstå denna cider utan var tvungen att köpa hem några flaskor (föll för färgerna på flaskan) även om jag aldrig brukar dricka cider.
Den heter Spring (Xide,sockerfri) och ska smaka honungsmelon, päron och mynta, låter hur gott som helst!

Nu blir jag sur, varför visas inte Solsidan idag? det är så himla roligt.
Nej nu ska jag släppa datorn och sluta smälla in en massa onödiga inlägg, men som bloggen heter...geggamojor, bara en massa gegga så känner jag att det är ganska okej ändå ;)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hannis kan meddela att den är mycket god!!! Ses på måndag malle! Puss

2010-03-27 @ 07:33:11
URL: http://hannamalinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0