Dag 2 och vi skapar som aldrig förr...

Som jag har skrivit tidigare så klipps det, målas, mäts, kläs, limmas det för fullt i vårat klassrum denna veckan. Det börjar ta sig i våran lilla frisersalong, men vi har ytterligare två dagar till vårt förfogande så den ska bli ännu bättre...så ni vet. Men vi har kul. Jag, Sanna, Putte och Kicki! Bjuder på lite fina pics!


Jag Sanna och Putte 


             Och Kicki såklart!...Kickiluring!


Måste få skryta om min fiiina tvätta-håret-vask. Lägg märke till att det är en dubbelvask!

                                 
                                                                   Modellen börjar ta sig

                               
                               
                                                Jag byggde även ett kampanjbord



              Till Malle från Sanna =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0