Why not?

Sitter med ena ögat på spisen och ena här. Jag vaktar kastrullen så att det inte ska koka över. Jag kokar
"Harry kuvär" som jag fått dille på. Nam Nam!
Dagarna svischar förbi en i ilfart och jag hänger inte med. Är det måndag, onsdag elller fredag? Det spelar ingen roll...alla dagar är lika bra!

Idag har vi fått finbesök av en gul rund boll uppe i det blå och det är ju en fantastisk känsla att bli träffad av dennes strålar. Jag njuter! Var precis ute på en långpromenad med min vän E, när vi passerade Nettoskylten på vägen hem visade den en tid på 18:10 och 26 grader :))

Nu har jag duschat och ätit ( mina Harry kuvär är till imorgon) och ska sätta mig och få ännu mer strålar på mig och njuta av min bok som jag inte riktigt kan släppa.

Jag vet att jag inte har varit en flitig bloggare på sista tiden. men jag har kommit av mig. Jag vill men det känns lite som "hur gör jag"?

Igår var vi ute och joggade på järavallen. Jag tror jag har fått tag i magiska skor för jag joggade två hela varv utan att stanna en enda gång, det är omöjligt... det måste vara skorna!!

Sköt om er. Krama om era älskade och berätta hur mycket de betyder!




Kommentarer
Postat av: Legenden

Tack för promenixen, snart igen?

Blev dina "Harry kuvär" goda?Puss

2010-06-16 @ 20:19:37
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0